Οδηγίες για αγορές με την μέθοδο Click Away
Τo κατάστημα Dimore ανοίγει από Δευτέρα 14/12, για την παραλαβή της παραγγελίας σας, με τη μέθοδο Click Away!
Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας με δύο τρόπους:
- Παραγγελία μέσω του e-shop: Καταχωρείτε την παραγγελία σας μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, έχοντας επιλέξει ως τρόπο πληρωμής ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή τραπεζική κατάθεση (στην περίπτωση αυτή επιλέγετε έξοδα επιβάρυνση : «OUR» ώστε η παραγγελία σας να πληρωθεί στο ακέραιο και όχι «SHA» καθώς έτσι δεν λαμβάνουμε όλο το ποσό) και επιλέγετε «Παραλαβή από το κατάστημα».
Θα ενημερωθείτε στη συνέχεια για την παραλαβή, αφού έρθουμε σε συνεννόηση μαζί σας για το ραντεβού, μέσα στις επόμενες 1-3 ημέρες. - Τηλεφωνική παραγγελία στο κατάστημα: Καλείτε στο κατάστημα και κάνετε τηλεφωνικά την παραγγελία σας. Κατόπιν συνεννόησης με το προσωπικό μας ορίζεται το ραντεβού για την παραλαβή και λαμβάνετε SMS.
Στο κατάστημα παραλαμβάνετε την παραγγελία σας και πληρώνετε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με πιστωτική/χρεωστική κάρτα στην έξοδο.
ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΕ CLICK AWAY
Για αλλαγή, είτε προϊόντος που είχε αγοραστεί πριν το κλείσιμο των καταστημάτων ή προϊόντος που παραλάβατε μέσω ηλεκτρονικής παραγγελίας, ακολουθείτε την εξής διαδικασία:
- Καλείτε στο κατάστημα
- Αναφέρετε ποιο προϊόν θα επιστρέψετε, πότε είχε αγοραστεί, σε τι τιμή και ποιο ή ποια προϊόντα επιθυμείτε να παραγγείλετε.
- Ορίζετε, σε συνεννόηση με τον/την υπάλληλο, το ραντεβού γα την παραλαβή της παραγγελίας και λαμβάνετε SMS
- Κατά την μετάβαση στο κατάστημα παραδίδετε το προϊόν που είναι προς αλλαγή, το οποίο συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς.
- Παραλαμβάνετε το νέο προϊόν/προϊόντα και εφόσον προκύπτει οικονομική διαφορά πληρώνετε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με την πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα στην έξοδο του καταστήματος.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την αλλαγή προϊόντος, είναι να έχετε την απόδειξη αγοράς, το προϊόν να είναι σε άριστη κατάσταση και να φέρει όλες τις σημάνσεις (καρτελάκι, ετικέτα κλπ)
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΣΤΟ E-SHOP
Αν θέλετε να επιστρέψετε προϊόν που παραλάβατε μέσω του e-shop αλλά θέλετε να αποφύγετε την επιστροφή μέσω Courier, μπορείτε να καλέσετε στο κατάστημα, για να ορίσετε ραντεβού για την παράδοση του δέματος εκεί. Το προϊόν πρέπει να είναι μέσα στην αρχική του συσκευασία και να περιλαμβάνεται η απόδειξη αγοράς και το έντυπο επιστροφών. Όταν φτάσει στα χέρια μας η επιστροφή σας, θα γίνει η επεξεργασία της και θα ενημερωθείτε με e-mail.